Odstawiłem kawę, mój pierwszy dzień.

 Dzień pierwszy 1.

Mój pierwszy dzień bez kawy ? najtrudniej było rano około 7.00 zawsze o tej porze zaczynałem dzień z kawą. Wytrzymałem do 10.00 ból głowy był tak okropny, że sie poddałem. wypiłem mocną kawę. :(   

Ból głowy ustąpił po 20 minutach po wypiciu kawy.

Na tej jednej kawie wytrzymałem do 16.00 wypiłem kolejną kawę bez kofeinowa.


Dzień drugi 2. Od rana nic nie piłem, tylko wodę z cytryną. ból głowy, ból kości, ból stawów, złe samopoczucie, brak cierpliwości, agresywność, brak koncentracji.

o 13.00 Wypiłem bardzo mocną kawę bezkofeinową. Nie pomogło! Do koń ca dnia nie wypiłem żadnej kawy. Bardzo szybko poszedłem spać.

Dzień trzeci 3. Cały dzień bez kawy. Boli mnie wszystko, cierpię fizycznie i psychicznie. Ból głowy, ból głowy, ból kości, ból stawów, złe samopoczucie, brak cierpliwości, agresywność, brak koncentracji. Dodatkowo doszedł dziwny bół w nogach. 

Dziwny ból nóg od kolana w dół, wrażenie ciężkich, pulsujących, nóg. Mrowienie i dziwy ból lewej stopy od góry. Tak jak bym się tam uderzył ale się nie uderzyłem. Wrażenie nieustającego skurczu. Rwanie nóż od kolana w dół.


Dzień czwarty 4. Psychicznie i fizycznie źle się czuję. Martwi mnie ciągle ten Dziwny ból nóg od kolana w dół, wrażenie ciężkich, pulsujących, nóg. Nie ustąpił. Mrowienie i dziwy ból lewej stopy od górnej części stopy. Rwanie nóż od kolana w dół. 

Zdrowie - Hormony Radości